  • Data: 2009-02-17 23:04:55
    Temat: Re: pozew sądowy - odsetki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:
    > Liwiusz pisze:
    > W ostateczności
    >>

    > Będziesz kopał się z koniem? Prościej jednak dołączyć ten krs pozwanego.
    >
    > Przy okazji masz czarno na białym udowodnione właściwe oznaczenie
    > pozwanego i jego adresu na który ma być wysłany nakaz

    Jeśli ktoś ma 1 pozew na rok, to niech dołącza. Jak ktoś ma np.
    kilkanaście pozwów miesięcznie, to już zaczyna liczyć koszty. I przede
    wszystkim wie, który sąd jest normalny, a który jest koniem :)

    Na zakończenie powtórzę: wedle przepisów KRS pozwanego nie jest
    konieczny, co nie oznacza, że jakiś sąd-dziwak będzie go wymagał.
    Ostatnio widziałem jak sąd domagał się opłaty skarbowej od
    "pełnomocnictwa" od osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą
    (osoba ta występowała faktycznie osobiście, a nie przez pełnomocnika), a
    jak nie dostał dowodu wpłaty, to podkablowaniem do US straszył. I co,
    trzeba zapłacić za pełnomocnictwo "Kowalskiego przez Kowalskiego", żeby
    się nie kopać? :)

    --
    Liwiusz