  • Data: 2011-03-31 11:11:36
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprawda - nigdy, jak list wróci jako "adresat tu nie mieszka".

    A to przepraszam nie wiedziałem, że to róznica nie podjęcie a nie podjęcie z
    adnotacją "adresat tu nie mieszka".
    Najwidoczniej zawsze wracały z powodu nie podjęcia w terminie. Bo koleś za
    granica mieszka a wyrok dostał prawomocny w Polsce :P i to mi się podoba za
    jaja go nie ma uciekania od płacenia.

    > To też nieprawda, Lublin uznaje podwójną awizację jako skuteczną.

    Nieprawda - wraca do sadu lokalnego ponieważ nie podałem adresu do
    skutecznego doręczenia co wynika z pisma a pani z sadu mi to potwierdziła że
    jak nie podam innego adresu to wróci do loklnego Sądu.