  • Data: 2011-03-31 11:59:29
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie=?UTF-8?Q?miesza?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz wrote:

    > Właśnie pytałem w UM Pani nie wyda mi żadnego adresu zameldowania
    > z powodu ustawy o ochronie danych osobowych. Jedynie Sąd/Policja itp
    > ma prawo zwrócić się w tej sprawie do nich. Tak więc kolego kam
    > dziekuję Ci serdecznie za takie złe podpowiedzi.
    >
    > Ponieważ nie znam innego adresu sprawa idzie do Sądu lokalnego
    > zgodnie z informacją w pozwie. Z tego co wiem po dziesiątkach
    > innych pozwów jakie wysyłałem Sądu lokalnego nie interesuje czy
    > tam mieszka czy nie mieszka zawsze dostaje wyrok prawomocny nawet jak
    > nie odbierze koresponedencji albo nawet jak nie mieszka.

    Rozumiem że bardzo chciałbyś, żeby ktoś cię pozwał i jako twój
    adres podał jakieś kompletnie zmyślone dane.
    Nie odebrałbyś pism (no bo jak, skoro byś nie wiedział o żadnej
    rozprawie), sąd by zasądził to co gość by chciał, informacji o
    wyroku też byś nie odebrał, uprawomocniłoby się i byłbyś w
    głębokiej d.

    --
    Pozdro
    Massai