  • 1. Data: 2011-03-31 10:00:04
    Temat: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    z a r z ą d z a

    I. Zwrotne potwierdzenie odbioru dla pozwanego X Y pozostawić w aktach bez
    skutku doręczenia;

    II. Wezwać pełnomocnika powoda w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania
    pod rygorem uchylenia nakazu zapłaty i przekazania sprawy do sądu według
    właściwości ogólnej do usunięcia przeszkody w doręczeniu nakazu zapłaty
    poprzez wskazanie adresu pozwanego X Y, pod który można by było doręczyć
    stronie pisma sądowe, bowiem odpis nakazu zapłaty powrócił do Sądu z
    adnotacją poczty: "Nie doręczono z innego powodu-adresat pod tym adresem nie
    mieszka".

    W umowie z osobą X Y mam adres do korespondencji Z. On(a) nigdy nie
    powiadamiał mnie o zmiane adresu więc nie mam pojęcia gdzie przebywa, może w
    kosmosie. Co mam odpowiedzieć do sądu aby pozew nabrał "mocy"?

    Wezwanie do zapłaty również mi wróciło bo nie mieszka pod swoim adresem ale
    z tego co wiem nawet jeśli nie odbierze to wedle prawa jest skutecznie
    doręczone. Co teraz odpisać do Sądu na to wezwanie?

  • 2. Data: 2011-03-31 10:06:48
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:00, Bartosz pisze:
> [...]
    > ale z tego co wiem nawet jeśli nie odbierze to wedle prawa jest
    > skutecznie doręczone. Co teraz odpisać do Sądu na to wezwanie?

    poszukać adresu zameldowania

    k.

  • 3. Data: 2011-03-31 10:13:45
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > poszukać adresu zameldowania

    Żartujesz? To obowiązek sądu a nie mój.
    Poprawka wezwanie do zapłaty mam jednak odebrane, więc pewnie dla zmyłki
    listonoszowi powiedziała że tu taka nie mieszka jak się zorientowała że to z
    sadu. Stary numer.

    Druga sprawa w Polsce nie ma obowiązku meldunkowego więc może się okazać, że
    nigdzie nei jest zameldowana (znam osobiście kilka osób bez meldunku) i co
    wtedy sa ponad prawem ?

  • 4. Data: 2011-03-31 10:18:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:13, Bartosz pisze:

    > Żartujesz? To obowiązek sądu a nie mój.

    Żartujesz? To _Ty_ masz jakiś interes w Sądzie, nie odwrotnie.

    > Druga sprawa w Polsce nie ma obowiązku meldunkowego więc może się
    > okazać, że nigdzie nei jest zameldowana (znam osobiście kilka osób bez
    > meldunku) i co wtedy sa ponad prawem ?

    A kiedy zniesiono obowiązek meldunkowy?

    --
    spp

  • 5. Data: 2011-03-31 10:18:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Żartujesz? To obowiązek sądu a nie mój.

    Żartujesz ;)

    > Poprawka wezwanie do zapłaty mam jednak odebrane, więc pewnie dla zmyłki
    > listonoszowi powiedziała że tu taka nie mieszka jak się zorientowała że
    > to z sadu. Stary numer.

    I twój problem.

    > Druga sprawa w Polsce nie ma obowiązku meldunkowego więc może się

    Znów żartujesz :)

    > okazać, że nigdzie nei jest zameldowana (znam osobiście kilka osób bez
    > meldunku) i co wtedy sa ponad prawem ?

    Pozywa się pod adres zamieszkania. Jak ktoś nigdzie nie mieszka, albo
    niewiadomo gdzie, ustanawia się kuratora dla doręczeń.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-03-31 10:20:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 12:18, spp pisze:

    > A kiedy zniesiono obowiązek meldunkowy?

    To Tusku nie dotrzymał objjetnicy? Aj waj! :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-03-31 10:21:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:20, Liwiusz pisze:

    > To Tusku nie dotrzymał objjetnicy? Aj waj! :)

    Skąd taki wniosek?

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-03-31 10:21:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Żartujesz? To _Ty_ masz jakiś interes w Sądzie, nie odwrotnie.

    > A kiedy zniesiono obowiązek meldunkowy?

    Chyba że chłopak myli obowiązek meldunkowy z "obowiązkiem bycia gdzieś
    zameldowanym".

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-03-31 10:24:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:21, Liwiusz pisze:

    > Chyba że chłopak myli obowiązek meldunkowy z "obowiązkiem bycia gdzieś
    > zameldowanym".

    _Zawsze_ był pewien margines osób bez meldunku. :)

    --
    spp

  • 10. Data: 2011-03-31 10:24:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 12:21, spp pisze:

    > Skąd taki wniosek?

    2008:
    Premier Donald Tusk po spotkaniu Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu
    Terytorialnego zapowiedział, że jego rząd będzie chciał doprowadzić
    jeszcze w tym roku do zniesienia obowiązku meldunku.

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,48827
    68.html

    --
    Liwiusz