  • Data: 2011-03-31 11:29:57
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-31 13:24, Bartosz pisze:

    > W pozwie podałem prawidłowy adres zgodnie z umową.

    Masz podać aktualny adres zamieszkania, a nie jakieś stare dane z umowy.

    > Skąd Powód ma znać
    > miejsce zamieszkania pozwanego skoro pozwany nie informował pozwanego
    > wczesniej o jego zmianie?

    Mając pismo z sądu z żądaniem podania adresu, możesz się zwrócić o jego
    podanie tutaj:
    http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/650/8650/Udostepni
    anie_danych_ze_zbiorow_meldunkowych_zbioru_PESEL_ora
    z_ewidencji_wydanyc.html

    > Gdyby było tak jak ty mówisz to każdy by się przeprowadzał i unikał
    > wyroku uchylając go.

    Ale jakoś ludzie tak nie robią, dziwne, co?

    > Myśle, że gdyby nawet chciał to odkrecić o ile to w ogóle możliwe,
    > prędzej komornik go dopadnie - niech tylko przekroczy granicę ;)

    Że niby komornik będzie na niego czatował na granicy? Masz na niego
    nakaz aresztowania, czy nakaz zapłaty długu?

    > Tak nawiasem mówiąc jak może odkrecic skoro doręcznie było skuteczne
    > (podwójna awizacja).

    Wykazując, że awizacja nie odbyła się pod adresem zamieszkania
    pozwanego, co jest warunkiem koniecznym, aby taką awizację uznać za
    skuteczną.

    > Ale nie nastąpiła podwójna awizacja tylko "adrestat tu nie mieszka" i
    > wraca do sadu lokalnego sprawa.

    Zatem słusznie każdy sąd nie uzna takiego listu za dostarczonego.
    Natomiast nawet Lublin uzna list za dostarczony po podwójnej awizacji.

    > No to ciekawe co teraz z tym zrobią jak pacjent wyjechał z RP albo
    > ukrywa się bo i tacy są.

    Ciekawe co Ty zrobisz, sposoby są, tylko czy zechcesz z nich skorzystać?
    Nikt za Ciebie tą sprawą się nie zajmie.

    --
    Liwiusz