    From: "Bartosz" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Date: Thu, 31 Mar 2011 12:54:56 +0200

    > Żartujesz? To _Ty_ masz jakiś interes w Sądzie, nie odwrotnie.
    Właśnie pytałem w UM Pani nie wyda mi żadnego adresu zameldowania z powodu
    ustawy o ochronie danych osobowych. Jedynie Sąd/Policja itp ma prawo zwrócić
    się w tej sprawie do nich.
    Tak więc kolego kam dziekuję Ci serdecznie za takie złe podpowiedzi.

    Ponieważ nie znam innego adresu sprawa idzie do Sądu lokalnego zgodnie z
    informacją w pozwie.
    Z tego co wiem po dziesiątkach innych pozwów jakie wysyłałem Sądu lokalnego
    nie interesuje czy tam mieszka czy nie mieszka zawsze dostaje wyrok
    prawomocny nawet jak nie odbierze koresponedencji albo nawet jak nie
    mieszka. Natomiast Lublin nie da wyroku prawomocnego jeśli pacjent nie
    odbierze odpisu pozwu. Dla mnie osobiście to lekka porażka systemu
    elektronicznego i zbędna dodatkowa biurokracja bo w lokalnym i tak to
    przejdzie dalej bo zawsze przechodziło.

    Sprawa się wyjasniła tak więc temat zamkniety.
    Pozdrawiam.