    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poufnosc danych gosci hotelowych
    Date: Mon, 23 Jul 2007 23:25:00 +0200

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:f831f9$3f6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale, ale. Czy ewidencja ta podpada pod ustawe o ochronie danych
    > osobowych? Bo jezeli tak, to jaka jest praktyka, bo wlasnie planuje za
    > pieniadze ewrosojuza w taka dzialalnosc zainwestowac...

    Ewidencja podpada pod ustawę o ochronie danych osobowych. Tylko nie bardzo
    wiem, co by to miał mieć do rzeczy. policja ma prawo przetwarzać dane
    osobowe bez zgody zainteresowanego. Przy żądaniu większej porcji danych
    konieczny jest wynikający z ustawy wniosek. Jeśli chcesz jako policjant
    uzyskać krótka informację, za zgodą osoby tam zatrudnionej ona Ci tej
    informacji udziela. Sporadycznie zdarzają sie hotele, które tych informacji
    odmawiają.