  • Data: 2003-03-02 18:36:38
    Temat: Re: potrąciłam pieszego
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LUUUBIE jak mnie kopią ludziska, którym nie staje chęci przyswojenia całej
    wypowiedzi tylko wykroją coś nieobiektywnego.

    Dla mnie jest to wtargnięcie na pas ruchu. Młody człowiek nie patrzył na
    policjanta i przechodził przez jezdnie gdy nie był do tego uprawniony( takie
    odnosze wrażenie z opisu ). Przeca dzieciak 13 lat może być niższy od
    pojazdu i normalnie nie widać go z za niego (ciemne ubranie i po zmieżchu a
    dotego mało oświetlona okolica ) więc jak myślisz nie mógł wtargnąć na pas
    ruchu zmknięty dla niego.
    No i wreszcie wyraziłem opinie że mam wątpliwoći i najlepiej jak bym
    zobaczył szkic sytuacyjny. tylko wtedy można by rozważać jak mogło dojśc do
    tego wypadku.

    Stan_Z
    Mniej złości więcej wątpliwości!!!