  • Data: 2007-11-17 18:38:18
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0711171856050.832@athlon64...

    > Nie gadaj głupot :]
    > Porównujesz nieporównywalne: dla świateł na rowerze jest mniej
    > więcej tak samo, jak dla trójkąta w samochodzie:
    > - mają BYĆ
    > - w razie potrzeby (inny przepis to określa kiedy) trzeba UŻYĆ.
    > Koniec listy.

    Zapomniałeś na jakiej grupie piszesz. To nie jest pl.rec.magiel ;))
    Tutaj masz PRZEPIS z rozporządzenia. A jakiego to sobie znajdziesz;)

    Dział V

    Warunki techniczne roweru, motoroweru, wózka inwalidzkiego i pojazdu
    zaprzęgowego

    § 53. 1. Rower powinien być wyposażony:
    1) z przodu - w jedno światło pozycyjne barwy białej lub żółtej
    selektywnej;
    2) z tyłu - w jedno światło odblaskowe barwy czerwonej o kształcie innym
    niż trójkąt oraz jedno światło pozycyjne barwy czerwonej, które może być
    migające;
    3) co najmniej w jeden skutecznie działający hamulec;
    4) w dzwonek lub inny sygnał ostrzegawczy o nieprzeraźliwym dźwięku.

    Dla ułatwienia dodam specjalnie dla ciebie, że "z przodu" to nie to samo co
    "w przedniej kieszeni";))
    I raczej do "swojej" interpretacji nie przekonasz nikogo władnego cie
    ukarać.
    I po co bić pianę oraz zaśmiecać grupę??

    --
    Pzdr
    Leszek