  • Date: Fri, 16 Nov 2007 17:24:31 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie rowezysty

    Steel wrote:

    > nie bardzo... nie wolno jezdzic po chodniku!

    Chyba, że jedzie dziecko. Więc różnica jest tylko formalna, bo nie
    odróżnisz wyrośniętego 10-latka od np. bardzo niskiego dorosłego.

    > Andrzej zaczynasz sie bez sensu czepiac.

    Nie czepiam się bez sensu, tylko ty ciągle nie jesteś w stanie zrozumieć
    tego sensu.

    > Wyglada na to ze przez droge przejezdzala jedna osoba dorosla!
    > I tez nie mowimy o wygladzie a o wieku.

    A teraz powiedz mi, jaka byłaby różnica (pomijając czczą formalność)
    gdyby zamiast tej dorosłej osoby jechało 10-letnie dziecko?

    > Tak tylko pod opieka doroslego <10-cio latek moze jezdzic chodnikiem!

    Well? Dorosły mógł truchtać za nim na piechotę.

    > wez juz przestan.

    Bo co? Za trudna koncepcja?