  • Data: 2007-11-14 23:10:27
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Maciej Ananicz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zbyszek pisze:

    > A czy nie musu mieć włączonego oświetlenia cały dzień kiedy jest w
    > ruchu tak jak motry i samochody?

    Nie, tylko po zmierzchu i w tunelu. A IMO obowiązkowe lampki w dzień to
    głupi przepis, bo większość rowerzystów nie jeździ nocą, a większość
    współczesnych lampek można jednych ruchem demontować. Po co mam dociążać
    rower lampką, żeby sobie trochę w dzień pojeździć? Na szczęście nie
    spotkałem policjanta, który by się o to czepiał.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905, jabber jak e-mail