  • Date: Tue, 02 Feb 2010 21:24:04 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    <4b66670f$1@news.home.net.pl> <1Zx9n.161663$jE1.109892@newsfe27.ams2>
    <4...@n...home.net.pl> <sQz9n.92384$u23.47305@newsfe05.ams2>
    <4b66cebc$1@news.home.net.pl> <ATC9n.147126$9A6.139970@newsfe07.ams2>
    <4...@n...home.net.pl> <Y2U9n.165968$jE1.62070@newsfe27.ams2>
    <4b683184$1@news.home.net.pl> <LI_9n.169276$9y6.95273@newsfe20.ams2>

    pmlb pisze:

    >>> I uznasz siebie za pokrzywdzonego...
    >>> Juz ci kiedys napisalem na ten temat.
    >>
    >> Możesz mi nagwizdać.
    >
    > No widzisz jaki ty mundry jestes:)

    Mądrzejszy od ciebie. Ale fakt, to nietrudne - od ciebie mądrzejsza jest
    nawet kura w rosole.

    [ciach]

    > No to zycze powodzenia... zwlaszcza jak przez brak zamiaru zwolnienia
    > samochodu zabijesz komus dzieciaka...

    To on przez brak nadzoru zabije swoje dziecko, jeśli już.

    > Wskaz to miejsce cieniasie.

    Każde miejsce, w którym domagasz się by jechać na tyle wolno, by nie
    było fizycznie możliwe wpadnięcie na pieszego, który nagle skądś wyskoczy.

    Ale że ty nie masz bladego pojęcia o kierowaniu pojazdami, nie
    wspominając już o podstawach fizyki i geometrii, to tego nie rozumiesz.

    [caich]

    > Nie pamietasz?

    Tego, że jesteś prostakiem i idiotą? Pamiętam.

    !

    > Zalezy, jesli to przez teren zabudowany to tak,

    ROTFL

    To skrzycz teraz ustawodawcę, że pozwolił "tym mordercom na kołach"
    jeździć "aż" 50km/h.

    > jesli to autostrada to raczej nie.

    No ale przecież ktoś może nagle barierkę przeskoczyć i wejść na jezdnię...

    > Widzisz w przeciwenstwie do twojego idola ja nie twierdze, ze czarne
    > jest biale baile jest czarne:)))

    Jesteś tak głupi, że nawet cytatu nie potrafisz poprawnie przytoczyć.

    > No prosze ty musisz ze tak napisze twoim jezykiem zapierdalac 30 minut
    > po 50-60km/h na godzine
    > No masz sie czym pochwalic...

    ROTFL... "Zapierdalać" 50km/h? Gdzieś ty się urodził, w wiosce Amiszów?

    ATSD właśnie ładnie udowodniłeś, że nie masz pojęcia o samodzielnym
    kierowaniu pojazdami - nigdy się nie da się pokonać trasy (od wyjścia,
    ruszenia, do zaparkowania i wejścia do np. biura) ze średnią prędkością
    choćby zbliżoną do zwykle utrzymywanej w trasie.

    [ciach]

    Czekam na te konkrety.

    [ciach]

    > Aha, mamusia Kure dala?

    To w twojej wiosce takie zwyczaje panują.

    I jeszcze są jakieś "Kury" pisane z dużej litery... A może "Kura" to
    twoja siostrzyczka?

    > No prosze, jak wyczulem pisuarek malutki?

    ROTFL

    Kierować nie potrafisz... Sarkazmu nie wyczuwasz... Co w tej Anglii
    robisz? Odpadki chyba zbierasz...

    [ciach]

    > Mowisz to to do lustra przed wyjechaniem do pracy?

    Ja nawet mówię z poprawną ortografią - a ty i przy pisaniu się mylisz...

    > Spokojnie! Pamietaj, ze masz 30 minut jazdy 50-60km/h

    > Normalny czlowiek jedzie tak by wyhamowac.

    Czyli wg. twojej definicji "normalni" nie jeżdżą w ogóle. Bo 100%
    gwarancji na wyhamowanie zawsze i wszędzie się nie ma, nawet przy
    prędkości piechura.

    [ciach]

    > No to moze pokazesz te moje problemy?
    > Bo ja, na razie to masz problem by sie zatrzymac jadac 5km/h.

    Usiądź kiedyś za kierownicą prawdziwego samochodu (jak ci ktoś pozwoli
    się zbliżyć choćby do kierownicy - a to poważne ryzyko w twoim
    przypadku) i spróbuj dojrzeć kogoś za nieprzezroczystej przeszkody.

    Maska ma swoją długość więc jak ktoś wbiegnie prosto przed maskę zza tej
    niewidocznej przeszkody, to ujrzysz tego kogoś, jak będzie już przed
    nią. Reakcja człowieka i mechanizmów zajmie trochę czasu, a w tym czasie
    nawet przy prędkości piechura - której się domagasz a o której jeszcze
    niedawno pisałeś, że to mój wymysł, kłamczuszku - pojazd dotrze do tego
    pieszego.

    > Bylo kiedys takie powiedzenie: chlop ze wsi wyjdzie wies z chlopa nie...
    > pasuję do tego na 100%

    Wiesz, ja do chłopów ze wsi zasadniczo nic nie mam - twoje porównanie
    ciebie do nich jest dla nich krzywdzące.

    > Juz raz plakales, mam przypopmniec? Koledzy cie glaskali i pocieszlai....
    > nie pamietasz?

    Na prawdę przestań ćpać te halucynogeny - to ci zaszkodzi... chociaż w
    sumie w twoim przypadku to żadna strata.