    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postrzelony rolnik
    Date: Sun, 19 Nov 2023 14:30:52 +0100
    <xwT4N.2945$Zi1.2244@fx13.ams1> <bg16N.39243$ni5.10168@fx09.ams1>
    <uja8m0$r17$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujac0c$u88$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujagc1$r16$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujb3lr$sfs$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujb3qi$vbs$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujb7su$sfs$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujc6au$vbr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujcp55$sfs$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujcpmi$kp3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujcvp0$sfs$9$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Tak! A czemuż to? Strzelił, a ktoś tam zaczął w innym miejscu krzyczeć i
    > machać. Czy z tego wynika, że zabił kogoś?

    Tak. To właśnie z tego wynika.
    Przecież zabił kogoś...

    > Tyle, że tam już to wówczas
    > wyjaśniałem.

    Tak samo wyjaśniałeś, jak wyjaśniałeś, że skoro kierowca zapierdalał
    tyle kilometrów, to zapierdalał bezpiecznie.
    Ten gostek też pewnie wiele razy strzelał nie wiedząc do czego strzela i
    te wiele razy nikt nie zginął, więc powodem śmierci na bank nie był
    strzał tego "myśliwego"...

    Płaskoziemcy piszą jaki Ziemia ma kształt i też są głęboko przekonani,
    że coś komuś wyjaśniają.

    > Ty nie zapamiętałeś, nie zrozumiałeś, albo celowo liczysz
    > na to, że innym sprawdzić się nie będzie chciało.

    Na twoje nieszczęście ja zapamiętałem i zrozumiałem ile są warte twoje
    teorie na wszystko i twoje "wyjaśnienia".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr