  • Data: 2023-11-19 11:54:23
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2023 o 06:33, Shrek pisze:

    > Przecież już się wypowiadałeś i twierdziłeś że nie wiedzieli że trafili
    > człowieka, dlatego nie można twierdzić że nie udzielili pomocy. Popracuj
    > nad konsekwencją...

    Nad konsekwencją czego? Chyba Twojej głupoty. Ja nie żyję grupami. Nie
    zapisuję, co kto i kiedy napisał. Usuwam wiadomości starsze, niż kilka
    dni - automatycznie, bo przecież nie będę do tego wracał.

    Tu żadnej konsekwencji zresztą nie ma i być nie może, bo ani wówczas,
    ani obecnie nie mamy dostępu do materiałów z ustaleń, a jedynie
    materiałów prasowych. By postawić komukolwiek zarzut "nieudzielenia
    pomocy" musisz udowodnić, że wiedział, że ktoś tej pomocy potrzebuje, bo
    to przestępstwo umyślne. Jeśli nie możesz udowodnić, to nie znaczy, że
    twierdzisz, że nie wiedział, iż do człowieka strzela. Pomocy potrzebuje
    osoba postrzelona. O ile sobie przypominam tamtą sytuację, to zresztą na
    pomoc w ogóle było zbyt późno, ale nie chce mi się szukać tylko dlatego,
    żeś nagle jakaś wrzutkę z innego wątku zrobił - jak to przeważnie bywa
    bezsensownie i bez bliższego związku z tematem.
    --
    (~) Robert Tomasik