  • Data: 2023-11-19 12:08:17
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, tylko pytający jest na takim poziomie, że nawet nie wie, o co
    > pyta. To nie wróży zbyt dobrze wynikowi takiej dyskusji.

    Dobra - dawaj tą broń o donośności 10 km - zobaczymy co to i czy nie
    karabin wielkokalibrowy.

    > Bo z tego samego karabinu strzelając różną amunicją dostaniesz różne
    > wyniki, a strzelając z różnych karabinów o podobnej długości lufy
    > jednakową amunicja dostaniesz ten sam wynik.

    A jak nie będą podobnej długości to inny.

    > Masz ograniczony dostęp do Internetu i liczysz na to, że ja tam na tej
    > stronie widzę więcej, niż Ty?

    Przecież to twoja teza że pociski z karabinu mają donośność 10 km - więc
    ty dawaj źródła.

    > Czego? Danych amunicji? Średnio inteligentna istota sobie znajdzie w
    > byle sklepie internetowym z amunicja tabelę balistyczną.

    No to dawaj tą tabelę balistyczną na 10 km inteligencie:P

    Po raz drugi dałeś się ograć na własnym polu...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!