  • Data: 2003-06-16 14:13:44
    Temat: Re: postępowanie spadkowe po śmierci
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki,

    ale nie rozumiem - zadny to majatek - mieszkanie wspolne z Mama, jakis
    wolnostojacy garaz i jakies tam uzbierane przez lata obrazy.

    Z kolei kolega z pracy - ktoremu też niedawno zmarł Ojciec - powiedział, że
    jego adwokat powiedział mu że trzeba najpóźniej do 6 miesięcy po śmierci
    zainicjować postępowanie spadkowe ???

    Chyba będę musiał jednak pójść do adwokata.

    Mirek