  • Data: 2003-06-17 11:02:03
    Temat: Re: postępowanie spadkowe po śmierci
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli będziesz chciał je zbyć albo będzie to chciała zrobić Twoja Mama, to
    > będzie to w zasadzie niemożliwe, bo nie możecie dysponować prawem należącym
    > do zmarłego bez stwierdzenia nabycia spadku.

    Okej - ale jeśli nie chcemy niczego sprzedawać i obaj z bratem nie przymierzamy
    się do żadnego podziału "majatku po Tacie" - wszystko niech ma Mama - to nic de-
    facto nie musimy robić i żadne terminy wobec Urzędu Fiskalnego czy czegokolwiek
    innego nas nie zmuszają do niczego ?

    > że
    >
    > Bajki.

    > Najlepsze rozwiązanie, tylko pójdź przygotowany. Musisz wiedzieć przede
    > wszystkim co należało do Taty i czy był testament, a wówczas będziesz mógł
    > otrzymać rzeczową poradę.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Mnie tylko o jedno chodzi - czy cokolwiek "muszę" robić - pod względem wymogów
    prawa - bo jeśli nie to musze tylko Mame do tego przekonać i właśnie tutaj może
    mi się dopiero przydać adwokat.

    dzięki
    Mirek