  • Data: 2005-11-17 07:22:27
    Temat: Re: postanowienie o umorzeniu
    Od: "Adam Gold" <4...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <johnson@nospam.
    > A czego się czepiasz prawa? Czyja to wina że facet śpi i nie składa
    > sprzeciwu w terminie? Złożyłby, przedstawiłby postanowienie i byłoby po
    > sprawie.

    No tak ale slyszales chyba o przypadkach ze mozna byc troche dluzej niz 14
    dni poza miejscem zamieszkania.A wyjezadzjac na 6 tygodni np nie jestem
    zmuszony wystawiac komus pelnomocnictwa do odbioru pism sadowych na poczcie
    (poczta tego wymaga) jezeli juz zadnych pism sie nie spodziewalem bo i
    dlaczego?Wlasnie po to jest wniosek o przywrocenie terminu sprzeciwu zeby
    to prostowac a zamiast pisac o bzdury o spaniu poczytaj o co pytalem: co by
    bylo gdyby sprawa zaszla az tak daleko jak egzekucja.Co prawda juz chyba po
    wszystkim bo po wczorajszej wizycie u ich radcy prawnego zorientowali sie ze
    zrobili blad i sprawe wycofaja ale sytuacja moze sie zdazyc komus innemu.
    Pozdro