  • Data: 2007-02-09 21:53:28
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ala to ala....

    > 2-3 stówy na badziewie, które marudzi przy każdej większej zmianie
    > konfiguracji to "grosze"?

    gowno prawda, ja uzywam od kilk lat i nigdy nie bylo zwisu, nigdy, to
    juz nie to co starsze windowsy, po kilku operacjach niebiski ekran.

    > Porównaj sobie np. obciążenie systemu przez aMule i praktycznie
    > identyczny windowsowy eMule działający pod wine...

    jak odpalasz eclipse tez tak marudzisz?
    Zmusza Cie ktos do uruchamianiau X programow w tym samym czasie ?
    niezawygodny? :)

    Chcialem soft przeniesc za pomoca Kyixa (nawet kupilem za 400$),
    tworzylem go pod katem zgodnosci, jednak linux ma tak czcionki zjebane
    ze zdecydowalem sie na wine, i bardzo ladnie chodzi. Uzywam obecnie dell
    a z prockiem 660, 256 ramu. Obecnie sa robione takie konfiguracje zeto
    tobciazeni jest praktycznie niewidoczne

    > Że nie wspomnę o problemach z grami 3D.

    no bywaja, ale nikt cie nie zmusz do grania we wszytsko. A jak chcesz
    kup win 98 one xp czy visty nie wymagaja :)

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)