  • Data: 2007-02-10 17:00:53
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > chodzilo o sam proces instalacji o ile potrzebne sa takie uprawnienia.
    >
    > Z ciekawosci zpytam czy pod xp korzystasz z konta admina (odpowiednik
    > root) czy zwyklego usera bez prawa instalacji?

    Jako że XP używam wyłącznie do rozrywki mogę sobie pozwolić na
    wykorzystanie go jako systemu z jednym użytkownikiem. Krytycznych danych
    nie mam, dysk mam kieszeni i wyjmuję, kopię zapasową systemowej partycji
    z podstawową konfiguracją dla tego sprzętu też mam i w razie
    narozrabiania przez jakiś program tylko ją odtwarzam. Dane są oczywiście
    na innej partycji.

    A na linuxie różnie, ale z zasady nowe aplikacje z poza zestawu
    instalują tylko w katalogu użytkownika. Testowego na początek.

    Jassssne.