  • Data: 2007-02-10 16:56:50
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > no jak ktos jest zlodziejem to pewnie tak, ja z tym problemow nie mam :)

    Przemuś... Mordko głupia... To mikrosyfowe gówno domaga się tej zasranej
    aktywacji przy każdej większej zmianie sprzętu!

    Miałem kiedyś "pirata" i problemu nie było, chciałem być legalny i to
    gówno ciągle pierdoli o aktywacji!

    > no i w ktorym miejscu XP taki nie jest ?

    Ręce opadają - ciągle zapominasz, co sam pisałeś...

    > jakosciowo gdy tworze pod linuxem w kylix (nie przenosze) takze wyglada
    > gorzej niz pod xp.

    Bo partaczysz...

    > MS wykonal kawal dobrej roboty i nie zmienisz tego
    > swoim gadaniem, a fakt ze korzystasz glownie z linuxa swiadczy tylko o
    > tym ze nie poznales tego systemu.

    Poznałem XP jak zły szeląg... Wiem, jakie ma narowy i czego trzeba się
    po tym badziewiu spodziewać.

    A używam głównie linuxa, bo XP muszę używać prawie wyłącznie do rozrywki
    (niektóre tandetnie napisane gry b.słabo chodzą pod wine; choć np. taki
    Himan 2 bardzo pozytywne mnie zaskoczył - działa całkiem ładnie) - do
    łażenia po sieci czy pracy używam linuxa.