  • Data: 2007-02-10 10:35:31
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No, tutaj dokuczanie jest wbudowane jako "funkcja" - pod kryptonimem
    > "aktywacja".

    no jak ktos jest zlodziejem to pewnie tak, ja z tym problemow nie mam :)

    > Ja wiem, że to do wingrozy się przyzwyczaiłeś, ale ja głównie używam
    > linuxa i dla mnie system _musi_ być wielozadaniowy i wielowątkowy.

    no i w ktorym miejscu XP taki nie jest ?

    > Przypuszczam, że jeśli już, to wingroza nie trzyma standardów, a swoje
    > prywatne "chroni" (podobna sytuacja co przy stronach tworzonych przez
    > mikrosyfowe programy - na innych przeglądarkach wszystko się "rozjeżdża"
    > albo w ogóle nie działa).

    jakosciowo gdy tworze pod linuxem w kylix (nie przenosze) takze wyglada
    gorzej niz pod xp. MS wykonal kawal dobrej roboty i nie zmienisz tego
    swoim gadaniem, a fakt ze korzystasz glownie z linuxa swiadczy tylko o
    tym ze nie poznales tego systemu.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)