  • Data: 2012-02-09 11:46:46
    Temat: Re: pornografia?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (tu wracam do wyciętego fragmentu:)
    > A gdybyś narysował nie na papierze, a na kartonie i nie ołówkiem, a
    > kredką, to coś by się zmieniło?

    sęk w tym że niewiem. Dochodzimy do sedna sprawy. jeśli całkowity obraz
    nagiej pary uprawiającej seks został wylicznony przez komputrer, nikt
    tego nie rysował, jedynie podawał parametry kształtów i barw! Powstały
    obraz jest zgodny z tym co uchwycił by fotograf, niemniej nie
    przedstawia żadnej istniejącej na ziemi osoby(osób)
    Wydaje mi się że w przyszłości może to być swego rodzaju "furtka". Może
    też tak być że już ktoś narysował Bolka, Lolka i Tolę w trójkąciku i
    dostał wyrok za pornografię dziecięcą - to by rozwiązało mój problem

    ToMasz