    From: "Tmk" <t...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porady prawne
    Date: Tue, 10 Sep 2002 08:17:22 +0200

    Zastanawiam się nad tym czy stydent/magister nie mógłby zamiast udzielać
    porad prawnych prowadzić szkolenia.
    Mógłby na zasadzie umowy o dzieło przygotowywać dla klienta materiał
    szkoleniowy na określony, skonkretyzowany temat.
    Wydaje mi się, że ustawy o adwokaturze i o radcach nie zabraniają i nie mogą
    zabronić takiej działalności.
    Burenezo

    Użytkownik "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Bojanowski)

    > U mnie na UŁ działa klinika prawa, ale dokładnie nie wiem na jakiej
    > podstawie. Wiem, że podobno się układali z okręgową radą adwokacką...
    >
    > Jednakże ciekawi mnie, czy nie można by udzielać porad INFORMUJĄC KLIENTA
    ŻE

    http://www.gazeta.pl/usenet/