  • Data: 2006-01-29 21:23:42
    Temat: Re: porada prawna - wyludzanie pieniedzy!!!!
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jerry wrote:

    > Proszę o wskazówki jak powinienem się zachować? Czy tem "prawnik" czty.
    > "naciągacz" ma prawo nie oddać mi moich dokumentów przez zapłatą?

    Może zacznij od reklamacji.
    Zadzwoń i powiedz, że umawiałeś się na poradę, która nie została Twojej
    żonie udzielona. To że sprawa jest do wygrania, to Ty sam od początku
    wiedziałeś. Chciałeś skorzystać z porady prawnika, żeby ten powiedział
    Wam teraz, co dokładnie z tym można zrobić, jakie są Wasze mocne, a
    jakie słabe strony w tej sprawie, odpowiedział na Wasze wątpliwości.
    Jesteś zaskoczony, że prawnik zamiast wykonania usługi stwierdza tylko
    "mogę wziąć tę sprawę". Nie mówiąc o tym, że po to chciałeś się umówić
    na spotkanie, żeby podjąć decyzję, czy warto zlecić tę sprawę właśnie
    temu prawnikowi.

    A dokumentów zatrzymać Ci nie może, nie ma podstaw.

    Natomiast problem leży moim zdaniem w niedostosowaniu niektórych osób,
    nie tylko prawników, do dzisiejszej rzeczywistości. Dawniej ludzie,
    niczego nie rozumiejąc, przekazywali swoje sprawy mądrzejszym od siebie.
    Dziś ludzie potrafią specjalistów oceniać, chcą wiedzieć na czym stoją,
    potrafią sami o wielu sprawach decydować. I traktowanie ich jak
    półanalfabetów, którym nie ma co tłumaczyć, bo i tak nic nie zrozumieją,
    po prostu przestało mieć sens.

    --
    MArta
    m...@N...pl