  • Data: 2006-01-30 07:18:29
    Temat: Re: porada prawna - wyludzanie pieniedzy!!!!
    Od: jerry <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawnik zwrocil sie do pewnej osoby, wiedzac od znajomego prawnika, w
    > jakiej sytuacji ta osoba sie znajduje, ze bardzo chetnie zajmie sie
    > sprawa tej osoby, oczywiscie ze wzgledu na osobliwy charakter tej
    > sprawy, nieodplatnie. Osoba przekazuje dokumenty prawnikowi do analizy.
    > po kilku dniach prawnik jednak mowi tej osobie, ze sprawa jest zbyt
    > pospolita, zeby sie nia nieodplatnie zajmowac i zyczy sobie za analize
    > 150pln +22%vat.

    Proszę mnie źle nie zrozumieć. Nie uciekam od płacenia ale płacę za
    usługę. Byłem wcześniej w 2 kancelariach prawniczych. W obu na wstępie
    rozmowy przedstawiono mi cennik usługi porady, który zaakceptowałem i po
    godzinie analizy i rozmowy należność zapłaciłem. Ponieważ w 2
    kancelariach powiedziano mi 2 różne opinie zdecydowałem sięna trzecią,
    ostatnią. Tu zapytałem ile będzie kosztowaćusługa, Pan odpowiedział, żE
    MUSI SIĘ NAJPIERW SAM ZAPOZNAĆ Z DOKUMENTAMI. Na to ja, że dobrze,
    telefonicznie umówimy się na poradę. Tymczasem dzwonię, a ten Pan już
    mówi, że porady nie trzeba, sprawy się podejmie a dotychczas za analizę
    dokumentów chce 150 zł+VAT.

    Naprawdę myślisz, że wykonał dla mnie jakąś usługę? Usługa dla mnie to
    porada prawna - ja takowej nie uzyskałem. A fakt, że ten Pan chciał
    poczytać moje dokumenty...to jego strata - klient wcześniej musi poznać
    cenę.
    pozdrawiam,