  • Data: 2009-04-06 13:46:58
    Temat: Re: pomyłka babki na poczcie - wpłata na konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > No nie wiem, sam przelewy robię. W sumie w obecnych czasach z pokolenia
    > co to na koncerty chodzi to chyba większość nie używa do tego poczty.
    > Z poczty w tym zakresie nie korzystam. ostatnio jak tam robiłem przelew
    > do się druczek wypełniało ;)

    Teraz też się druczek wypełnia. I dane z tego druczka są wpisywane do
    komputera. W sumie logicznie - dalej przelew idzie "elektronicznie", a
    nie jak przekaz, że dojdzie dopiero wtedy jak dojdzie papierowy druczek.

    > Ale jeśli już to szkoda niematerialna (tzn. krzywda), a w polski
    > system prawny nie przewiduje odszkodowań za "stary moralne".

    W ogóle nie przewiduje, czy też chodziło Ci o to, że powinien użyć
    słowa zadośćuczynienie?

    --
    Liwiusz