  • Data: 2003-01-13 12:29:32
    Temat: Re: pomocy !!!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "eLaIs" <e...@p...fm>
    To: <p...@n...pl>

    : witajcie drodzy grupowicze ,licze na Wasza pomoc ,
    : otoz od jakis dwoch tygodni firma Readers Digest z siedziba w Warszawie
    : (ul.Łucka- o ile takowa istnieje )

    ulica czy firma? :)

    : przesyla mi pod moj adres materialy rozne
    : z informacja ze doszlam do finalu itd. moge wygrac 350 tys zlotych. Ja z
    ta
    : firma nie mam nic wspolnego ,twierdza ,ze komputer wybral moje nazwisko
    : losowo. Czy ich postepowanie jest zgodne z prawem ? zaczyna mnie to
    wkurzac
    : mowiac delikatnie ,czy z tego nie beda jakies problemy ?

    raczej nie RD to dość znana firma,
    ewentualnie przemyśl sobie czy ta firma nie dokonuje czynów z art. 16 ustawy
    o nieuczciwej konkurencji:

    Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
    szczególności:
    1) reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub
    uchybiająca godności człowieka,
    2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego
    decyzję co do nabycia towaru lub usługi,
    3) reklama odwołująca się do uczuć klientów przez wywoływanie lęku,
    wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci,
    4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia
    wrażenie neutralnej informacji,

    : czy ja mam to spalic po prostu i zbagatelizowac ,czy zadzwonic do nich z
    : pretensjami? ...
    : Przyslali dwie kopery TAK lub NIE i kaza odslac ,ale ja nie chce sie w to
    : mieszac ,czy oni moge wykorzystywac moje dane personalne (adres
    : dokladny),jestem na 2 roku prawa ,ale jeszcze nie mam wiedzy na ten temat.

    poczytaj ustawę o ochronie danych osobowych

    : Macie z takowymi przesylkami do czynienia ,czy to sa oszusci?

    mój brat miał - to nie są oszuści o ile przeczytasz i zrozumiesz to co do
    Ciebie piszą,
    wygrane istnieją ponoć naprawdę, ale to jak totolotek :)