  • Data: 2003-01-13 22:53:09
    Temat: Re: pomocy !!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jan 2003, eLaIs wrote:

    >+ witajcie drodzy grupowicze ,licze na Wasza pomoc ,
    >+ otoz od jakis dwoch tygodni firma Readers Digest z siedziba w Warszawie
    >+ (ul.Łucka- o ile takowa istnieje ) przesyla mi pod moj adres materialy rozne
    >+ z informacja ze doszlam do finalu itd. moge wygrac 350 tys zlotych.

    Co się martwisz :)
    Jeszcze nie doczytał[a/e]ś że trzeba jakąś hyperliteraturę za jedyne
    ...zł (już zapomniałem ile) kupić ?? ;)

    [...]
    >+ mieszac ,czy oni moge wykorzystywac moje dane personalne (adres
    >+ dokladny),

    Pewnie nie mogą, ale biorąc pod uwagę że *nie* podają swoich
    namiarów (adres jest na skrzynce pocztowej, podana jest tylko
    siedziba - też mogę wylosować jakiś numer na dowolnej ulicy...)
    to trzebaby łamać prawo żeby *skutecznie* dobrać im się do
    skóry :] Jak ktoś pisał - tylko czekają aż potwierdzisz że
    adres jest dobry :>

    >+ Macie z takowymi przesylkami do czynienia ,czy to sa oszusci?

    Ja tam nie wiem, na książki nie reflektuję a w n-tym liście
    przysłali mi jeszcze 1 grosz (słownie :)). Oddam tylko jak
    sami sobie po niego przyjdą ;)

    pzdr, Gotfryd