    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!
    Date: Sat, 24 Feb 2007 22:58:37 +0100

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1172351177.614900.287480@q2g2000cwa.googlegroup
    s.com...
    "Idiom" <i...@w...pl> wrote:

    > Ale tą separację sami sobie ustaliliście? Tzn. chcieliście sprawdzić
    > jak Wam będzie z dala od siebie? Uważasz, że było warto?

    Po prostu się rozstaliśmy. Definitywnie i nieodwołalnie.

    7 miesięcy po ślubie.

    Ale za uporządkowanie papierów (czyli rozwód) wziełam sie dopiero rok
    później.

    > Może Ty-KOBIETA mi poradzisz jak skłonić ją do tego, by też chciała
    > rozwodu lub żeby chociaż nie robiła problemów? Co Ciebie skłoniło do
    > tego kroku? Co Ci przeszkadzało w tym małżeństwie, co nie
    > pasowało...?

    Niestety, moje osobiste doświadczenia na nic Ci się nie przydadzą. Przede
    wszystkim - myśmy się nie kłócili, nie darliśmy kotów, po prostu to nie było
    to - w momencie gdy zawieraliśmy małżeństwo on już zakończył jakiś
    podstawowy rozwój (dojrzewanie do dorosłości ?), a ja go dopiero zaczynałam
    i okazało się, że mijamy się - mamy inne priorytety, inne cele itd.

    Na dodatek, łatwiej znajduję porozumienie z mężczyznami niż z kobietami,
    dlatego nie przychodzi mi do głowy jak ją przekonać. Może próbuj wytłumaczyć
    jej, że spokój jest w życiu bardzo ważny, że nie można żyć - szrapiąc się,
    że nie liczy się sam fakt trwania w zwiazku, ale jego jakość, a będąc młodą
    osobą (a przynajmniej - młodszą niż za pewien czas ;) ), nie obciążoną
    jeszcze dziećmi z małżeństwa, łatwiej będzie sobie mogła ułożyć życie z
    innym mężczyzną, który być może bardziej do niej pasuje.

    pozdr

    Monika