  • Data: 2003-03-08 13:59:00
    Temat: Re: pomiary predkosci, mandaty, podstawa prawna
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:b4cr9a$5i0$3@inews.gazeta.pl...
    > Zobaczyłem. Faktycznie nieco zmienia to kontekst, ale tylko nieco. Jak
    > obwiniony będzie złośliwy i poprosi o zaprotokołowanie tego oświadczenia,
    > następnie złoży powiadomienie, to boję się, że tego skręcić się nie da.

    I wtedy właśnie wypłynie "stan wyższej konieczności" czli działanie w celu
    ochrony społeczeństwa przed ewentualnymi skutkami szaleńczej jazdy
    obwinionego;)

    > najwyżej przełożony uzna, że wystarczy pouczenie, ale i tak postępowanie
    > dyscyplinarne będą mieli.

    Nie! Nie uzna. Bo wcześniej musiał położyć swoją parafkę na wniosku o
    ukaranie a więc teoretycznie zapoznał się z całością akt i o przekroczeniu
    prędkości przez radiowóz wiedział.

    >A jak inspektorat to dostanie, to choćby by się wykazać przynajmniej
    upomnienie dostaną. A to oznacza >rozłąkę z premiami i nagrodami na kilka
    miesięcy.

    Patrz wyżej.

    Leszek

    GG 1631219