  • Data: 2006-07-29 09:38:52
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > to jest abstrakcyjne niebezpieczenstwo, ma byc ralne, ida tak
    > prymitywnym tokiemrozumowania nalezaloby powybijac wzystkich blokersow
    > bo zagrazajac "uczciwym " obywatelom.

    Hmmmm, abstrakcyjne jak abstrakcyjne, statystymi pokazuja to w
    cyfrach...

    Ale niewazne, ten argument tu byl w stylu zaczepno-bojowym,
    zebysmynadawali na tej samej abstrakcyjnej fali ;)

    > opieram sie na tym co uslyszalem. Strzal w opony motocykla zreszta
    > prowaadzi do podobnego skutku. To niewiele zmienia

    Oj zmienai wszystko. Bo strzal w opone to strzal w opone a nie wyrok
    przez zastrzelenie. Sam pisales, ze liczysie nie efekt a intencja.
    Intencja bylo zatrzymanie motoru przez strzal w opone. Koniec. Kropka.
    Zadnego wyroku, zadnego zabojstwa. Ba, zadnego strzelanai w plecy.

    > nie rozumiem? jak ktos nie umie tzrealc to nie strzela bo inaczej bierze
    > na siebie odpwoiedzialnosc za ewentulanosc ktora przewidzial.

    Pytam sie, jak rozrozniasz oponyi samochody. Bo strzalajac w opone
    strzelasz w kierunkusamochodu. Tobie sie nie podoba strzelanie w
    kierunku samochodu a podoba strzelanie w opony. Kiedy jest to jedno i to
    samo.

    > oj nie czepiaj sie pierdol wiesz o co mi chodzi

    no wlasnie nie bardzo nie dokladnie i chce sie upewnic.

    > pisalem juz to nie ma znaczenia, nie uprawnai to nikogo do wykonania
    > wyroku. Od tego jest sad.

    pisalem nie raz, ze to nie byl wyrok, tylko proba zatrzymania.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m