  • Data: 2006-07-28 11:24:39
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: ytorkin <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message

    > A czy ja pisze ze zwalnia i ze ma znaczenie co on wiedzial a co nie i jakim
    > byl kandydatem na policjanta ?
    > Ja sie nie zgadzam z kretynskim zdaniem przedpiscy, ze kazdy wie co mu grozi
    > za lekcewanie policjanta
    > z bronia. Jak pokazauja takie jak ten przypadek nie kazdy o tym wie.

    Jak się słyszy strzały ostrzegawcze, po nie zatrzymaniu się do kontroli
    należy się spodziewać, że nie jest dobrze. Ciężko jest zakładać, że
    osoba mimo takich ostrzeżeń jest czysta łza. Być może ten policjant
    powinien w takiej sytuacji:

    1. zadzwonić do centrali i poprosić aby zrobili wywiad środowiskowy i
    znaleźli dane uciekającego

    2. zapoznać się z wynikami, porozmawiać z nauczycielami, rodzicami
    ewentualnymi znajomymi

    3. zrobić portret psychologiczny, przeanalizować prawdopodobnieństwo że
    uciekający na motorze nie zatrzymujący się na wezwania policji pomimo
    oddaniu strzałów ostrzegawczych i próbujący przejechać policjanta w
    mundurze na służbie jest wzorcowym obywatelem jadącym do czekającej na
    niego z obiadem narzeczonej

    Hmm, tego nawet w Monty Pythonie nie było.

    Pozdrawiam,
    Arek