  • Data: 2006-07-28 09:09:54
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    news:eacji0$78d$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > news:eaciim$mct$1@inews.gazeta.pl...
    >> Nie klam, mial prawko.
    > Tak, na samochody a nie na motocykle...

    A jeszcze jedno, to juz wiesz czemu nie zatrzymal sie do kontroli. Zreszta
    nie ma co bic piany,
    ja dzisiaj Ci moge powiedziec ze strzelajacy policjant kariere zakonczyl, a
    cala sprawa skonczy sie
    w odszkodowaniem dla rodziny zabitego. Zapewniam Ci rowniez ze gdyby nie
    fakt napadu w pobliskiej
    hurtowni policja nikogo by strzelajac w plecy nie zatrzymywala. Policjant
    zwyczajnie sie pomylil i myslal ze strzela uciekajacego
    sprawcy napadu, a nie wiejskiego dresika co bez prawka sobie motorem jezdzi.
    BTW widzialem dzisiaj reportaz z tej miejscowosci w TVP3, jeden z
    mieszkancow zapytal czy jesli przez ta blokade przejachaloby 100
    motocyklistow to czy mielibysmy 100 trupow. Policjant oczywiscie nie
    odpowiedzial, tylko zaczal krecic, a ja sam jestem bardzo
    ciekaw odp na to pytanie.

    Daniel