eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolicjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;) › Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
  • Data: 2009-12-10 20:31:42
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykłemu Kowalskiemu się przeważnie nie chce chce.

    Przykro mi, Robert, ale piszesz bzdury. Może niektórym się nie chce, ale ci,
    którym się chce natrafiają na twardą ścianę biurokracji, arogancji i
    sk*rwysyństwa. Dokładnie taką jaką zaprezentował zastępca komendanta w
    odpowiedzi do Icka. Icek przedstawił konkretne dowody i co? Jajco, został olany
    przez buca, który bierze pensję z jego podatków. Więc nie pisz głupich kawałków
    sugerujących, że to wina Kowalskiego bo nie dopilnował. Gdy dopilnuje to skończy
    się najczęściej podobnie. I właśnie dlatego niektórym się nie chce, bo domyślają
    się finału.

    I potem na grupie głupkowate odpowiedzi w stylu "idź do mediów albo od razu do
    Sztrasburgera".

    mi