eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolicjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;) › Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
  • Data: 2009-12-11 15:58:42
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykłemu Kowalskiemu się przeważnie nie chce chce.

    wiesz, jestem takim typem, ze trudno mi odpuscic. I zdziwilbys sie jakie
    zatrzymanie mi zatwierdzono.

    1) z koncem zeszlego roku zostalem we wroclawiu zatrzymany. Na wezwanie
    strasznika miejskiego przyjechaly 3 suki i 7 policjantow. Otoczyli mnie.
    Jeden z nich otworzyl tylne drzwi furgonetki. Chwycil pod ramie. Wskazal
    palcem miejsce w furgonetce. Ja zadalem pytanie "czy jestem zatrzymany?". Po
    potwierdzeniu zajalem miejsce we wskazanym miejscu. Postanowilem to
    zarzalic. Z racji takiej, ze w KP nie dostalem pokwitowania zatrzymania
    (zaraz mnie wypuscili jak sprawdzili dokumenty i zorientowali sie ze to
    pomylka) wiec zlozylem zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa. Sprawa
    zostala umorzona a mi postawiono zarzut skladania falszywych zeznan bo
    podczas interwencji nie uzyto kajdanek ! Bo definicja pod przymusem oznacza
    _tylko_ sytuacje w ktorych pies uzywa kajdanki badz tonfe. (jak napiszesz,
    ze nie wierzysz to sie pofatyguje do archiwum i zrobie Ci skan takiego
    uzasadnienia). Zaraz po postawieniu zarzutow sprawa zostala umorzona.

    2) drugi przypadek mialem 26 maja tego roku. Bylem lekko opryskliwy do
    jednej osoby, ktora grozila mi smiercia. Przyjechala policja i ten jegomosc
    zeznal, ze zlamalem mu kregoslup (a byl z 4 kolegami) a do tego udusilem go
    prawie na smierc poprzez chwycenie za gardlo i podniesienie jedna
    wyciagnieta do przodu reka tak, ze jego stopy byly 10-20cm nad posadzka
    (serio serio podczas przeslchania policjant nawet demonstrowal) . Wypuscili
    mnie po obdukcji kolesia, ktora nie wykazala zadnych sladow duszenia,
    kopania czy jakichkolwiek siniakow (nie mam skanu bo nie postawili mi
    zarzutu wiec nie bylem strona). Zlozylem zazalenie. W odpowiedzi sad
    zatwierdzil zatrzymanie podajac, ze podstawa do zatrzymania byly wiarygodne
    na moment zatrzymania zeznania pokrzywdzonego. Mam prawomocne postanowienie.
    Skladam wiec zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa skladania falszywych
    zeznan i powiadamiania o niepopelnionym przestepstwie. Zostaje umorzone bo
    ta osoba nie wskazala mnie z imienia i nazwiska tylko podala moj adres a
    policja przywiozla kogo znalazla pod adresem (ten mam i moge zeskanowac).
    Wiec jedna sprawa a dwie przeciwne interpretacje.

    Icek