    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policjant ponad prawem!
    Date: Thu, 06 Apr 2006 13:37:10 +0200
    <e12bbg$krd$2@atlantis.news.tpi.pl> <e12fq8$shs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@z...googlegroups.com>
    <e12iop$ghk$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@z...googlegroups.com>
    <e12m9b$2l9$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...googlegroups.com>

    Witam

    m...@t...pl napisał(a) :
    > ;bodzio; odp na twoje pytanie! w pierwszym (watku) opisalam
    > wystarczajaco ale ty niestety tego niemogles zrozumiec.

    Niestety Ty nie mozesz zrozumieć wielu podstawowych rzeczy.

    > bede mila i
    > przetlumacze tobie to;

    Ja też :-)

    > a wiec
    > policja bezprawnie wtargnela do mieszkania, nie weszla normalnie juz
    > na samym wejsciu,policja nadluzyla swoich praw i pogwalcila moje.

    Chcesz abyśmy na podstawie jakichś fragmentarycznych danych dali
    konkretną i jednoznaczną odpowiedź. Wróżka jest pod innym
    adresem. Żeby rozpatrzeć jakiś problem trzeba mieć maksymalną
    ilość danych. Ty natomiast odmawiasz podania więcej szczegółów.
    Jeżeli i adwokatowi nie powiesz wszystkiego, bo dojdziesz w Twoim
    rozumowaniu do wniosku, że tyle powinno wystarczyć, to nie dziw
    się, że przegrasz sprawę. My tu próbujemy życzliwie pomóc Tobie,
    ale Ty naprawdę nie chcesz pomocy. Chcesz tylko, abyśmy użalali
    się nad Tobą.

    > info-niestety mam troche problem z jezykiem polskim,( ;bodzio jezeli
    > jeszcze nie rozumiesz to napisze tobie to po niemiecku..pozdrawiam!

    Tu nie chodziło o błędy językowe, tylko o format pisania. Takie
    są zasady także w niemieckim, więc nie wciskaj kitu, że nie
    potrafisz.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.