    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <362LE.390680$Kf5.132267@fx14.ams1> <qdidt2$r18$1@node2.news.atman.pl>
    <bp3LE.285355$ys.191973@fx10.ams1> <qdindm$76c$1@node2.news.atman.pl>
    <UE6LE.397274$h5.32033@fx23.ams1>
    <5cfe5f5b$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfeb46c$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <yMCLE.418424$_R1.139322@fx05.ams1>
    <5cff773c$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cffdc30$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cffe8aa$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfff285$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: policja pomaga
    Date: Tue, 11 Jun 2019 20:43:57 +0200

    dyskusyjnych:5cfff285$0$526$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 11.06.2019 o 19:43, J.F. pisze:

    >Ale wiesz, że izba przyjęć to nie sor i właśnie do tego służy, żeby
    >ocenić i przyjąć jak trzeba?

    Akurat ostanio izba przyjec to czesto SOR.

    >No czyli jednak nie byłeś pewny;)

    Czesc z tego zamieszania wynika z tego, ze lekarze sa wywolywani na
    SOR z oddzialow, wiec zawsze mozna mowic, ze maja inne pilne
    obowiazki.

    >Nie jest to niespotykany wyczyn biorąc pod uwagę mojego i znajomych
    >gówniki;)

    A co im bylo ? Nic ?

    40 to nie jest cos groznego, i jesli nie wzrasta dalej, to mozna nic
    nie robic.
    Tylko pilnowac czy nie wzrasta.
    Ale skoro straszysz, ze moze w 20 minut wzrosnac ... to moze jednak
    udac sie w poblize szpitala, gdzie pewnie jakis kompetentny lekarz
    bedzie :-)

    >Pomagają albo nie pomagają. Mojemu dopiero trzeci pomógł... Znam też
    >przypadek, gdzie pacjent o mało co się nie przekręcił na zapalenie
    >płuc, bo czwarty nie zadziałał... Mam nadzieję, że uzasadnieniem nie
    >jest tylko cena...

    Cena nie jest duza, mozna sobie samemu zrobic, ale ... ile to trwa - w
    praktyce chyba ze 3 dni albo tydzien.
    I przez ten czas nie bedziesz leczyl, gdy antybiotyk w 95% dziala ?

    J.