    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cf57e12$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf63d69$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf68721$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf690f6$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69ff9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf7d9d1$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf816e3$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf822d6$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf83597$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5cf9316a$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: policja pomaga
    Date: Thu, 6 Jun 2019 18:20:02 +0200

    dyskusyjnych:5cf9316a$0$529$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.06.2019 o 01:44, J.F. pisze:

    >Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi sie, że akurat w takim wypadku
    >zawartość alkoholu w krwi nie jest krytycznie konieczną informacją.

    Ja sie tez nie znam, ale masz pacjenta, ktory traci przytomnosc, moze
    wymiotuje,
    to na moj gust przyczyn moze byc duzo - m.in. alkohol, narkotyki i
    dopalacze.

    No, chyba jeszcze drgawki ma, bo wymioty i utrata przytomnosci to by
    chyba nie wzbudzily podejrzen u policjanta.
    Ze pijak wymiotuje to normalne, ze spi w nocy to tez normalne ...

    A jeszcze policjant przywozi, i mowi ze pacjent nietrzezwy,
    cholera wie, czy sie jeszcze czegos nie nacpal, no i uderzyl sie w
    glowe,
    ale bylo pogotowie i stwierdzilo, ze niegroznie.

    >Bo ja wiem? Może alkohol, może narkotyki, może dopalacze, a może po
    >prostu głupi. Jakie to ma znaczenie dla obrzęku mózgu? To znaczy może
    >ma, ale widząc faceta z rozwaloną głową, to raczej szedł bym w stronę
    >tomografii, prześwietlenia, czy czegoś w tym guście.

    I toksykologii, jak sie okaze ze tomografia nic nie pokaze ?
    Czy czekamy na wynik tomografii i podejmiemy dalsze akcje ?

    >W drugą stronę, to już karetka.

    Mowisz ?
    Byc moze, ale to kolejne minuty mijaja ...

    >Tobie wynika, a nie mnie. mnie wynika, że nie stwierdzili obrażeń, a
    >nie, ze ich nie było. Potem biegły ustalił, że źle patrzyli.

    Opinii bieglego nie czytales, z lekarka nie rozmawiales, co ona o niej
    sadzi :-)

    >Może :-) Może gościa w celi trafił promień śmierci i winny jest
    >MOSAD.

    A sprawdzono tasery policjantow ? :-P

    >Po co? Chwilowo, to nikt tam nie wygląda na zamieszanego.

    No jak po co ?

    Mamy trupa i nie wiemy co sie stalo.
    Wiemy, ze byl badany i orzeczono, ze zdrowy,
    i wiemy, ze pare godzin pozniej byl w stanie krytycznym.
    I na razie nie wiemy dlaczego.

    No tak, funkcjonariusz na sluzbie nie moze klamac, skoro mowi, ze nikt
    mu pałą nie przyłozyl, to widac badanie bylo do d* :-)

    >No właśnie przecież napisałem, jak się to robi.

    Wpisuje do protokolu "doprowadzony odmowil badania" ?
    Doprowadzony nie zaprotestuje przeciez, naczytal sie glupot w
    internecie :-)

    >Powiedzmy, że wygłosił to przez okno - jakie to ma znaczenie?

    Jak wyglosil na konferencji prasowej, to byl czas na pytania.
    Ale jak przeslal emailem, to juz nie bylo.
    Pozostalo przepisac z depeszy PAP.

    Rzecznika mozna spytac bezposrednio, ale ile ma czasu na odpowiedz ?
    2 tygodnie ?

    P.S w pierszym tekscie bylo
    "O zarzutach poinformował w piątek PAP rzecznik łódzkiej prokuratury
    Krzysztof Kopania. Dodał, że obojgu podejrzanym grożą kary do pięciu
    lat pozbawienia wolności. Wobec lekarki zastosowano poręczenie w
    kwocie 30 tys. zł i zawieszenie w wykonywaniu zawodu lekarza.
    Przesłuchanie ratownika trwa"

    na stronie prokuratury tego nie bylo ... wiec skad ta wiedza ?

    No i to zawieszenie lekarwi w ramach ... poreczenia ?
    Uzasadnione ?

    Ale ladnie wyglada w protokole :-P

    J.