  • Data: 2019-06-01 14:56:38
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2019 o 02:00, J.F. pisze:

    > No tak, taka wola ustawodawcy ... i nie wazne, ze komunistycznego.

    Jakby kapitalistyczny miał inną, to miał dość czasu, by to zmienić.

    > Dziennikarzom owszem, wszystko jedno.
    > Moze np domagal sie wlasciwego leczenia, a sanitariusze twierdzili, ze
    > zdrowy, wiec "sie awanturowal" i policja zgarnela :-P

    Mogło tak być. Co akurat ani ratowników, ani lekarki ani policjantów nie
    tłumaczy.

    > I nie bylo "wyczuwalna won alkoholu" ?

    Może uznali, ze jest pod wpływem nie tyle alkoholu, co innego podobnie
    działającego środka. Swoją drogą, że o ile wiadomo, że alkoholu nie
    znaleziono, to chyba nie ma nic na temat dopalaczy czy narkotyków.

    > Na komendzie nie ma ?

    Powinien być, ale może sie zepsół, albo poszedł do kalibracji. Albo -
    jak już pisałem - klient z tych, co wiedzą, że nie muszą.

    > No ale zaraz - jak zamknac do wytrzezwienia, bez dowod nietrzezwosci ?

    Czyli jak odmówi, to wsadzić i czekać, jak przyjdą badania krwi? :-) Ale
    to miesiąc.

    > No tak, minie pare godzin, ewentalny dowod wyparuje, i policjanci
    > poczuja sie bezpiecznie.

    W jakim sensie miałby poprzednio się nie czuć?

    > Jaki kretynski? Mamy dwa orzeczenia lekarskie ze zdrowy, a 3 godziny
    > pozniej umiera - i przez te 3h byl pod odpowiedzialnoscia policji :-)

    To jak pogorszyło się, to wezwali pogotowie.

    > Komendant przeprowadzil atak uprzedzajacy :-P
    > Ale to moze miec krotkie nogi, jak sie okaze, ze np lekarze ciagle
    > maja zdjecia rentgenowskie :-P

    I co to zmieni, skoro zmarł na obrzęk mózgu?

    > No jak to ktorych - tych, co byli na komendzie :-P

    W nocy raczej połowy nie ma. Kilka osób. Trzeba by było z niewinnych
    dobrać.

    > Ta polowa byla symbolicznie ... ale przymknac, posiedza tydzien, to
    > sypna :-P

    Co?

    > bedzie na filmie ze zbadali, pokaze sie wynik pomiaru z alkomatu,
    > to moga zatrzymac, inaczej to przestepstwo :-P

    Już Ci pisałem, że nietrzeźwy moiże odmówić badania i to jego problem,
    jak dowieść, ze jest trzeźwy.