    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja namierza
    Date: Wed, 4 Sep 2024 15:12:48 +0200
    <v957do$31l$6@news.chmurka.net> <v95v8u$pdb$14@news.chmurka.net>
    <v95vhv$31l$15@news.chmurka.net> <v960ta$pdb$17@news.chmurka.net>
    <v963j4$31m$52@news.chmurka.net> <v964ic$pdc$27@news.chmurka.net>
    <v965lq$31l$27@news.chmurka.net>
    <imwx4inbdtow.70zwuy3k36w2$.dlg@40tude.net>
    <v9cq9r$utd$16@news.chmurka.net>
    <1gumbg010stcm.1aa4cw8i98dg5$.dlg@40tude.net>
    <v9d0eh$utd$26@news.chmurka.net>
    <1jxhdt1xriaka.1x8mlszlrodbr$.dlg@40tude.net>
    <v9dgq0$utd$28@news.chmurka.net> <2qxuO.177917$TJ_f.131136@fx12.ams1>
    <v9e8nq$e4n$1@news.chmurka.net> <S4yuO.235250$wQFc.188204@fx09.ams1>
    <v9fm8e$keq$3@news.chmurka.net> <vusBO.6733$va%3.5942@fx06.ams1>
    <1b61i00rlka2e.d5fmot1j9zhf$.dlg@40tude.net>
    <LUMBO.15636$idj.708@fx15.ams1>

    On Tue, 03 Sep 2024 23:24:27 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Na pewno. Ale szczególnie w obrębie drogi czy przesieki nie spodziewam
    > się jakiś znaczących problemów.

    Przesieka wąska, a korony drzew szerokie.
    No i w sumie to tylko na jednym kierunku ułatwia transmisję -
    z innych nadal musi się przebijać.

    > Przy Garminie, zawsze warunek konieczny, złapać fixa zanim zaczną się
    > zakłócenia. Jak już złapie to sobie dalej radzi. Wtedy nawet utrata
    > sygnału na kilka minut mu nie przeszkodzi.

    To szerszy efekt.

    > W sensie czy google (Android) modyfikuje wskazania gps'a dla niezaleznej
    > od google aplikacji?

    To jedna możliwość, druga - ze i mapy.cz sobie przyciągają.

    Trzecia, że android się wspomógł namierzaniem po wi-fi

    A dziś z kolei ... yanosik mnie zaczął namawiać do skręcania tak jakby
    kilkadziesiąt m za wczesnie.
    Złudzenie, przypadek czy ruskie zakłócają GPS i pod Wrocławiem?

    Teren miejski, nisko zabudowany.

    J.