eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolicja namierzaRe: policja namierza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
    -static.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja namierza
    Date: Thu, 22 Aug 2024 03:25:32 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <10vlujscbvqrm.11o3ejyx8mxn7$.dlg@40tude.net>
    References: <2fprn4zvbikk$.1hcoeg2fhv1lp.dlg@40tude.net>
    <v8teq1$rr$5@news.chmurka.net> <v8tfqt$rc5$19@news.chmurka.net>
    <v8theb$5ef$1@news.chmurka.net> <v8thqh$rr$13@news.chmurka.net>
    <v8u01d$rc5$38@news.chmurka.net> <v8u07o$9gs$8@news.chmurka.net>
    <v8u224$r8m$21@news.chmurka.net> <v8u34r$9gs$16@news.chmurka.net>
    <v8u5to$rc5$45@news.chmurka.net> <v8u694$9gs$24@news.chmurka.net>
    <v8u73k$r8m$27@news.chmurka.net> <v8u7m3$9gs$28@news.chmurka.net>
    <va2thg$3gpng$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <va4kjn$3rn5u$1@dont-email.me>
    <1x3q32mf1dicx$.muzpboruocpj.dlg@40tude.net>
    <va537n$3u26e$1@dont-email.me>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
    logging-data="9240"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:ew38mxUMCo8WQXCHvQ40w83dSbU=
    sha256:6t15xVzO/x8igvQFYEJ8pHXGY1yVLmSFI01CCUk3g2c=
    sha1:wxGgyViRyeAQaPBNmYE3/WKPQc8=
    sha256:NTcyxrq1/5PqCsHmdEhBvCL4r+HeQ0OjHWKRIXGltxs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:856203
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 21 Aug 2024 18:05:10 +0200, Kviat wrote:
    > W dniu 21.08.2024 o 16:25, J.F pisze:
    >> On Wed, 21 Aug 2024 13:55:31 +0200, Kviat wrote:
    >
    >>>
    >>> Nie wiem, nie znam się.
    >>> Spekuluję, że tam nie było 5G/LTE, a tylko 3G, więc przy ustawieniu w
    >>> telefonie "5G/LTE/3G/2G (automatyczne połączenie)" telefon do rozmów się
    >>> łączył z 3G, a do transmisji prawdopodobnie szukał sieci 5G/LTE i jak
    >>> nie znalazł, to już 3G nie szukał, choć w/g ustawienia powinien, więc
    >>> transmisji danych nie było.
    >>
    >> Jak sam pisałes - ustawienie sie nazywało "5G/LTE/3G/2G".
    >> Wiec powinno 3G poszukac, gdyby lepszych nie było.
    >
    > Powinno. Też tak sądzę.
    >
    >> Podejrzewam, że były, telefon sie połączył, transmisja danych utknęła
    >> z innych przyczyn, a telefon juz wybranej sieci nie zmienił.
    >
    > Myślę, że w tych turystycznych miejscowościach jest 5G/lte (bo tam
    > problemów nie było w domyślnych ustawieniach), ale one mają mniejszy
    > zasięg niż 3G, więc po wyjeździe za miasteczko telefon do rozmów
    > przestawił się na 3G, ale transmisja danych już nie, nadal chciało
    > transmitować przez 5G/LTE, ale nie było w zasięgu.

    I to by było troche dziwne, bo skoro nie ma zasiegu 5G czy LTE, to
    powinien próbować na 3G.

    > Albo poza miasteczkiem sygnał 5G/LTE już był za słaby. Wystarczająco
    > silny do rozmów, a za słaby na transmisję danych i telefon głupiał, że
    > skoro połączenie głosowe działa, to nie ma sensu przestawiać się na 3G.

    Bardzo pobieznie sie tylko orientuje w LTE i 5G, ale tam transmisja
    radiowa ma byc taka sama dla danych i głosu.

    > Dopiero "ręczne" wymuszenie do 3G rozwiązało problem. Do końca pobytu
    > zostawiłem ustawienie na 3G, bo w miasteczkach też działało poprawnie,
    > więc nie miało sensu przestawianie tego podczas zwiedzania.

    A u nas 3G jest wyłaczane. Tzn T-mobile ponoc wyłaczył, Orange i Plus
    stopniowo wyłacza, a Play na razie nie planuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1