  • Data: 2024-08-21 23:51:42
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2024 o 16:20, J.F pisze:
    > A nawigacja w samochodzie moze byc przykładem uzycia?

    Jesli typowa, to nie, albowiem one mają przyciąganie do dróg ustawione
    programowo i przeważnie nie ma możliwości wyłączenia tego. Na bagnie,
    gdzie nie ma drogi będzie Ci pokazywała jakąś pozycje na najbliższej
    drodze. Chyba, że naprawdę nigdzie w okolicy nie będzie drogi, to
    dopiero wówczas zacznie pokazywać faktyczną pozycję.

    > Liczyc na to, ze w lesie bedzie jakies charakterystyczne miejsce ...

    Skoro poznali po zdjęciu, to widać coś tam było.

    --
    (~) Robert Tomasik