  • Data: 2024-08-22 03:25:32
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2024 18:05:10 +0200, Kviat wrote:

    > Powinno. Też tak sądzę.

    > Myślę, że w tych turystycznych miejscowościach jest 5G/lte (bo tam
    > problemów nie było w domyślnych ustawieniach), ale one mają mniejszy
    > zasięg niż 3G, więc po wyjeździe za miasteczko telefon do rozmów
    > przestawił się na 3G, ale transmisja danych już nie, nadal chciało
    > transmitować przez 5G/LTE, ale nie było w zasięgu.

    I to by było troche dziwne, bo skoro nie ma zasiegu 5G czy LTE, to
    powinien próbować na 3G.

    > Albo poza miasteczkiem sygnał 5G/LTE już był za słaby. Wystarczająco
    > silny do rozmów, a za słaby na transmisję danych i telefon głupiał, że
    > skoro połączenie głosowe działa, to nie ma sensu przestawiać się na 3G.

    Bardzo pobieznie sie tylko orientuje w LTE i 5G, ale tam transmisja
    radiowa ma byc taka sama dla danych i głosu.

    > Dopiero "ręczne" wymuszenie do 3G rozwiązało problem. Do końca pobytu
    > zostawiłem ustawienie na 3G, bo w miasteczkach też działało poprawnie,
    > więc nie miało sensu przestawianie tego podczas zwiedzania.

    A u nas 3G jest wyłaczane. Tzn T-mobile ponoc wyłaczył, Orange i Plus
    stopniowo wyłacza, a Play na razie nie planuje.

    J.