  • Data: 2024-08-22 03:36:41
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2024 19:17:03 +0200, Kviat wrote:

    > A kto mówi, że była wyłączona?
    > Sytuacja, że po prostu nie masz.
    > Masz połączenia głosowe, a transmisji danych nie masz, pomimo, że włączona.

    Ja się już pogubiłem, o co tu chodzi.
    Zaczęło się od tego, ze Robert, wbrew faktom, zacząl twiedzić, że nie
    miała (/mogła nie mieć) transmisji danych.
    A zdjęcia wysłała ... zostaje tylko przez wifi.

    Skąd wifi na bagnach ... nie wiemy.

    Ja tylko o tym, ze jakby tam jakies wifi faktycznie było, nawet bez
    hasła, to telefon może ustalic pozycje na podstawie wifi, a nawet
    przekłamać tę z GPS.

    wymaga to internetu, ale ten był, skoro zdjęcia wysłała.

    J.