  • Data: 2024-08-18 20:34:07
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2024 o 19:48, Shrek pisze:
    > Bo tak było prościej. Jakbym wyszedł z samochodu to też bym doszedł.

    Ale uznałeś za stosowne publicznie skrytykować, że policjanci za
    prostsze uznali obejrzenie zdjęcia, zamiast sobie wysłać pinezkę. I o to
    mi chodzi głownie, a nie o to, co tam w tym konkretnym momencie
    spowodowało, że ktoś to zrobił tak, a nie inaczej.

    > Jeszcze raz - w geokeszingu na każdej skrytce możesz sobie
    > pooglądać komu się udało a komu nie. Jak się nie udaje to zwykle
    > znaczy że skrzynki po prostu już nie ma.

    I dlatego - jak twierdzisz - umieszcza się opis umieszczenia skrytki. To
    dla tych, co pójdą tam, a ktoś zajumał skrytkę. Żeby wiedzieli, gdzie
    jej nie ma. Kurcze, czemu ja sam na to nie wpadłem. To zupełnie
    nowatorska koncepcja.

    > Nie mówię że nie. Piszę że pinezki działają. Na bagnach też o ile
    > jest je czym wysłać.

    Czy ktoś twierdzi, że nie działają? Pinezka, to po prostu współrzędne,
    na których sam telefon uważa, że się znajduje. Żeby nie wiem, jak bardzo
    była to błędna pozycja, to dokąd masz dostęp do sieci oczywiście da się
    ją wysłać. Te cyferki odczyta telefon ratownika i żeby nie wiem, jaki on
    sam miał błąd, to doprowadzi w miejsce, w którym uważa, ze jest ta
    pozycja. I w takim sensie oczywiście to zadziała.

    Z tym, ze umknął Ci możliwy błąd. Błąd, który na pustkowiu może być
    duży. Jak wynika z mojego doświadczenia tak duży, że dyskryminujący tę
    metodę z poszukiwania osoby na bagnach. Przy czym oczywiście lepiej mieć
    taką pinezkę, niż nie mieć. Ale jeśli jest pomysł na uszczegółowienie,
    to zawsze lepiej mieć te dane, niż pajacować z pinezką.
    --
    (~) Robert Tomasik