  • Data: 2024-08-15 11:18:56
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2024 o 07:33, Shrek pisze:
    > Oczywiście - w czym ty w zasadzie masz problem z tą pinezką i
    > znajdowaniem kordów na przykładzie geokeszingu?

    Aleś Ty oporny na wiedzę. Zapytałem Cię jedynie, czy zastanawiałeś się
    kiedykolwiek, czemu przy geokeszingu poza koordynatami jest jeszcze
    opis, że to przykładowo drzewo, albo ławka albo coś innego. A Ty już
    snujesz swoje teorie, co ja myślę.

    Tu nie ma nic do rzeczy, co ja myślę. Miliony ludzi uznają za stosowne
    dodawać tę informację. Ja już wiele razy czegoś tam po koordynatach
    szukałem i wiem, że czasem to nie doprowadza "na punkt". Bardzo często
    jeżdżę na wsparcie i wówczas najprościej poprosić policjantów, by
    włączyli światła błyskowe w takim lesie, bagnie czy innych krzakach. Bo
    ta pinezka jakoś daleko nie jest, ale 50~100 metrów w gęstym lesie, to
    jednak możesz inaczej nie zauważyć. O potokach i głębokich bagnistych
    jarach u nas zwanych "paryjami" już tu pisałem. Tu 15 metrów błędu może
    być nie do pokonania bez zabawy w techniki linowe.

    --
    (~) Robert Tomasik