  • Data: 2006-08-28 13:15:45
    Temat: Re: policja, deptak, uprawnienia
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na postawione przez Ciebie
    > pytanie. Generalnie w opisanym przez Ciebie przypadku radiowóz nie
    > powinien wjeżdżać w ten deptak. Ale istnieje cały szereg przypadków, gdy
    > można tu zastosować stan wyższej konieczności. A co do walki, to można
    > napisać skargę. Przełożony tych policjantów to wyjaśni. Tylko zapisać
    > numer rejestracyjny, by było wiadomo o kogo chodzi.

    Wydaje mi się, że policjanci patrolujący takie rejony powinni albo
    zostawić radiowóz przed deptakiem albo dyżurny/przełożony winien wysyłać
    tam patrole piesze. Następnym razem nie omieszkam im poprostu nie zejść
    z drogi. Zobaczymy jak to się skończy. Wleczenie się 5km/h i
    zapuszczanie żurawia czy aby przypadkiem nie siedzi ktoś z piwem na
    ławce raczej nie jest stanem wyższej konieczności. Dlatego tak mnie to
    irytuje.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor