  • Data: 2008-10-21 21:25:04
    Temat: Re: policja a haslo
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisal:
    > 1) Przeważnie mam to gdzieś zapisane. Da się odtworzyć, choć nie mogę
    > wykluczyć, że akurat jakąś kartkę wetnie.

    no to akurat zasadniczy blad ;)

    > 4) Większość plików bez znajomości hasła da się otworzyć, tylko trzeba chwilę
    > pokombinować.

    'zabezpieczonych haslem' moze i mozna...
    ale zaszyfrowanych, normalnym, w miare swiezym programem, przy zalozeniu
    ze haslo nie jest slownikowe to raczej przez kilkanascie/dziesiat
    najblizszych lat sie nie da

    btw. zalozmy ze mam cos nielegalnego na zaszyfrowanym dysku, zostaje
    zabezpieczony, sprzet do mnie wraca, dane byly zaszyfrowane wystarczajaco
    dobrze zeby byc nie do odczytania na chwile obecna

    tyle ze jak sie komus uda komputer kwantowy ;) ktory takie kilkuset bitowe
    kaskadowe szyfrowanie machnie w weekend to co dalej?

    jakies kopie danych przy podejrzeniu o dajmy na to piractwo zostaja do
    lamania? na jak dlugo?