  • Data: 2008-10-22 12:40:03
    Temat: Re: policja a haslo
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Milosheq" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gdkdj6$fmt$1@news.task.gda.pl...
    > Zamiast używać TrueCrypta (którego nota bene polecam) proponuje użyć
    > Partition Magica do wyodrębnienia części twardego dysku, sformatować na
    > format linux (który nota bene pod windowsem jest niedostępny), wgrać na
    > pendriva jakąś mniejsz ą wersję linuxa i w ten sposób uzywać partycji. U
    > potencjalnego pracodawcy (i kolegów) nie wzbudza to takich podejrzeń jak
    > trueCrypt, czy zabezpieczanie plików hasłem

    Trochę na około :)
    A wystarczy przechowywać partycję na normalnym dysku w postaci
    zaszyfrowanego pliku(pod dowolną nazwą). TrueCrypt trzymać w całości na
    pendrivie razem z kluczem. Wkładasz pendrive i automatycznie podmontować
    plik jako dysk. Proste i bezpieczne.
    Nikt się nie domyśli co to za plik i co w nim jest. Program nie jest
    instalowany na komputerze, więc nie ma śladów. I co najważniejsze, nie ma na
    kompie klucza.

    M.